OM NIO PEPPSAKER SOM FÅR MIG ATT LE

  • Här om dagen fick jag veta det preliminära studentvitsordet i hälsokunskap, och jag kan inte vara mer än nöjd!
  • Idag var jag och skrev teoriprovet till körkortet och jag klarade det! En sån lättnad. 
  • På fredag är det min dag, för då fyller jag 18 hela år.
  • Att hela helgen kommer bli en enda stor fest.
  • Att jag om ungefär en vecka kan sätta mig i min egen bil och köra iväg vart jag än vill.
  • Om elva dagar lyfter planet igen och jag får besöka ett nytt land. Längtar såå.
  • Tredje helgen i april får jag tillbringa i Åbo tillsammans med finaste Jennie.
  • Att vi inlett en ny månad som betyder ett steg närmare vår och sommar.
  • Vädret. Älska älska älska sol, alltså.
April blir bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0