OM ALLT MÖJLIGT SMÅTT OCH GOTT

Från helgen. Haha..
 
Guten Abend! Nu tar jag mig äntligen tid till att skriva ner några rader åt er. Idag var en normi-onsdag som vanligt och den har bestått av skola, gymnastik, läxor, mera gymnastik och dans. Sådär annars då? Helgen i Åbo blev lika lyckad som vanligt och får jag lite tid över ska jag fixa ett inlägg om det imorgon. I skolan är det full rulle som vanligt och vi är nu mitt inne i sjätte och sista (!!) perioden för det här läsåret. Har också fått in härliga träningar denna vecka och jag ska verkligen försöka börja träna lika mycket som jag gjorde förr för jag mår ju så himla bra av det! Har tyvärr blivit lite lite av träningarna på sistone.. Sist men inte minst for jag till Övermark igår för att äntligen umgås med älskling, som jag heller inte hunnit träffa nästan alls på senaste tiden. Blev en så himla mysig och härlig kväll med min fina Björn! :-) Något mer hade jag inte på hjärtat nu, så vi hörs antagligen imorgon. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha, vilken bild! :D

Svar: Gulliga små töntar! ;-)
aivilos.blogg.se

2013-04-25 @ 15:19:16
URL: http://jennnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0