FEELISFREDAG, SKRATTLÖRDAG & CHILLSÖNDAG

I fredags började vi hos Anna och sedan tog jag två av mina favoritbrudar under armen och stack iväg till Ollis på UV-party. Kvällen blev allt annat än lugn och hade det bara varit kameran som var på vift skulle det ju varit bra, hehe.. Jag tror jag hoppar över detaljerna denna gång, men en riktigt himla galet kul kväll hade jag! ;-)
Sluta cheyer. Sov i Övermark fredagsnatten och när jag äntligen slapp upp ur sängen på lördagen åkte jag till Anna en stund för att sedan åka vidare hem. Gårdagen kan nog ha varit (eller nej, det VAR) värsta dagenefter-dagen ever. Runt 18-tiden klarade jag till slut av att ta tag i mig och mitt liv igen och då for jag så småningom iväg på världens godaste krapulamat med bästaste Jannica till Crazy Cat. Resten av kvällen spenderade vi i Jannicas bil, dels i Kstad och dels i Närpes. Körde till lite olika destinationer, chillade på K-hallins parkering och skrattade så tårarna rann och magen värkte. :-) Otroligt hur kul man kan ha med denna tjej! 
Söndag. Björn var här tills eftermiddagen någon gång och vi städade upp min bil efter fredagens bravader samt fixade musik till den. Sedan bara busade och pussades vi. :-) Har också städat mitt bombnedslag till rum och resten av kvällen tänker jag ta det så himla lungt. Jag menar, inga-läxor-dag i gymnasiet är sällsynt och ett hallelujamoment. 
 
Summa summarum: Vilken toppenhelg jag har haft - igen!
Och jag ber om ursäkt för alla iphone-bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0