EN HIMLA HIMLA STOR BILDBOMB FRÅN HELGENS FESTER

Såhär fick jag äran att börja min adertonde födelsedag. Sång och champagne samt jordgubbar på sängen! och så hade gulliga mami skrivit en dikt åt mig. :-)
Fredagskvällen spenderades hemma hos mig med alla underbara människor. Var ju verkligen oaktiv med kameran, men de bilder jag har får tala för sig själva.
Hahahah..
Lördagskvällen kan ha varit roligaste kvällen på evigheter! Min partner in crime aka bästa Jannica och jag stack iväg till Vasa för utgång. Började i systers lägenhet och sedan drog vi vidare till Ollis där vi bland annat mötte upp Kevin. Awesome night helt enkelt, och vi ramlade inte in i lägenheten före långt in på morgonen.
Dagen efter. Trögaste (men också de mest taggade) människorna i världen var vi nog på söndagmorgon. 
Så småningom letade vi oss hemåt och väl hemma väntade kalas med släkten för min del. 
 
Det var alltså ett himla firande hela helgen, som sagt. Tack allihopa som firade med mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0