MULTITASKING / DURACELLKANIN / HURTIGKURRE OR WHATEVER YOU CALL IT

Kära gud, låt det komma fler sånahär dagar. Amen. Eller nää, vänta nu.. Hej på er! :-) Vilken dag det varit - helt fullproppad. Började dagen med att skriva prov nummer fem, vilket också betyder att provveckan är över för denna gång. :-) På eftermiddagen inledde vi en ny period och jag hade skola till fyra. Efter allt detta såg det ut att bli en väldigt slö kväll, men oj så fel jag hade. Efter att ha latat mig en stund vaknade duracellkaninen i mig. Planerade lite för en kommande dansshow, lärde mig en koreografi, slängde ihop en koreografi till en annan dans, planerade morgondagens gymnastik-/danstimmar och fixade undan en inlämningsuppgift till en distanskurs. Och allt detta ungefär samtidigt. Skulle ännu behöva se en film till modersmål, men för duktig kan man ju inte heller vara, så det sparar jag tills imorgon. ;-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0