LITE TEXT OM DE SENASTE DAGARNA OCH SÅNT

Helgen kom och gick. Likaså måndagen, och nu är det - i fall någon inte vet - tisdag. Fredagen var riktigt lugn och efter att kvällen avslutades i Norrnäs åkte vi till Övermark för att sova. Var duktig och hjälpte pappa i garaget på lördagen (karåt!) och kvällen spenderade jag med boysen, som jag inte sett på en halv evighet. Hade saknat dem! Letade sen upp älsklingen och åkte till honom och sov igen. Söndagen gick ut på slöande och monopolspelande i Norrnäs. Hade även lyckats dra på mig en förkylning och feber under helgen, så måndagen gick jag runt som en zombie invirad i en filt i skolan. Somnade direkt när jag kom hem och sov bort både mestadelen av måndagen och febern. Skönt! Idag var jag pigg, glad och frisk igen, så skolan gick undan snabbt. Hemma har jag suttit och knåpat med en sjukt svår textkompetens, läst på förhör och sådant trevligt som man sysslar med i gymnasiet.. Hoppas ni mår bra! Puss.

Bjuder på en bild från några fredagar tillbaka när Jannica och jag gillade skolans besök. Hehe. ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0