SOM AVSLUTNING PÅ OKTOBER

Bara för att Jannica ville jag skulle blogga, så gör jag det för hennes skull. :-) Som avslutning på denna månad så kör vi på dagens plus och minus.
 
Dagens plus:
+ Började dagen med sovmorgon.
+ Fick äta pannkaka till frukost.
+ Vi började planera Tysklandsresan vi ska göra från skolan.
+ Solen lyste och snön är nästan borta.
+ Snart är det helg, showdags och party.
+ Mina jumppaflickor var så himla himla duktiga idag! :-)
+ Avslutade lill-lördagen med ostbricka och mys.
 
 
Dagens minus:
- Känner mig fortfarande sjuk, halsen smärtar mer än aldrig förr.
- Är så tusans-jävla(ursäkta)-förbannat-äckligt stressad att jag snart
  börjar hyperventilera eller något liknande.
- Detta var sista onsdagen med endast tre timmar i skolan och fyra
  håltimmar.
 
Det var ungefär det. Nu ska jag krypa ner med en bok jag ska ha utläst tills imorgon och sen ska jag sova sött. Godnatt alla fina! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0