OP OP OP OP OPPAN GANGNAM STYLE

Igårkväll fick jag besök av Ellinor. :-) Vi catchade upp det senaste och sen begav vi oss vidare till Ella för att träffa de andra. Sen blev det fest, men för mig blev det att ta det riktigt lungt eftersom jag var sjuk och dessutom skulle jag orka upp på dansträningar klockan elva imorse. Var hemma redan vid tolvslaget efter en helkul kväll bakom mig! Bjuder på lite bilder också. 
Kevin, Tim och Kim var där.
Likaså Rosanna och förstås Ella.
Jag hittade en Philip och en Ruben också.
Philip tyckte det var roligt att rådda mitt hår. Det tyckte inte jag.
Fina flickor och jag. ♥
Vi tog lite egopics i spegeln. ;-)
"Se ful ut", sa jag. 10 points, right? 
Fast i och för sig körde Philip och Tim på ful-minerna hela kvällen.
Rosanna hittade en ljusslinga. Tim och Jimi var glada. Philip..?
Kim skapade en ljuskreation. Fint.
Tummen upp. (Och jaa, Philip kan nog vara normal..)
Theo.
Julia dök upp.
Michelle.
Dans till Gangnam Style får avsluta kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0