OM RESAN TILL DET HÄRLIGA GRANNLANDET

Tänkte nu, bättre sent än aldrig, berätta lite om Sverigeresan. Var hemskt oaktiv med kameran, men några bilder har jag lyckats skrapa ihop. Såå:
Påväg ner till Åbo fick jag äran att sitta mitt emellan en oseriös syster och en stenallvarlig Björn (eller han råkade i alla fall vara det på den här bilden). Haha. Nöjd verkar jag ju vara i alla fall.
Från att vi satte oss i bilen och tills vi kom hem tillbaka, nördade vi fruit pop. Himla kul och beroendeframkallande spel! ;-)
På båten till Sverige hade Björn och jag en megasäng i vår hytt. Det händer då inte varje gång. Tror de andra var lite sura när de var tvugna att sova i de vanliga sängarna..
Gänget "tar en kaald" och syster gillar läget. 
Fredagskvällen bestod av middag och fredagsmys och lördagskvällen spelade vi bland annat Afrikas stjärna. :-D
Trots att jag blev rånad en gång, ägde jag ut dem lätt!
Vet inte vad det här är för töntar.. :-)
Sen hade jag inte så många andra bilder.. Men vi besökte och träffade i alla fall en hel massa släktingar, åt mat så att vi säkert gick upp 20 kilo, shoppade, shoppade och shoppade. Och så fick jag ju förstås spendera mycket tid med min älskling. Sen var det dags att åka hem igen efter en riktigt lyckad och härlig resa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0