OCH REGNET BARA FORTSÄTTER ÖSA NER

Trots det förskräckligt hemska vädret har jag haft en riktig superhelg! Fredagskvällen bestod av pingisspelande och mys.
Hade tidig väckning på lördag och så plockade mamma och lillasyster upp mig från Övermark och så for vi iväg till Vasa. Fick busa med sötnosen Celina, träffa kusinerna och moster, hälsa på storasyster och hann även med lite shopping. Fick bland annat hem en mossgrön discoblus och en fluffig rosa dröm.
Hann bara komma hem och byta om och så drog jag iväg på födelsedagsfirande till Jennie som fyller inom kort. Såå roligt att träffa alla fina flickor igen och kvällen bjöd på god tårta, skratt, spel och förstås bästaste sällskapet. Puss på er!
Idag har vi bara varit och kollat läget till det grymt översvämmade Lappfjärd och hatat allt regn som aldrig tar slut. Och så har jag pussat ihjäl min prins :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0