LITE OM VAD JAG SYSSLAT MED

Hej där! Förra veckan var som sagt fullproppad och det verkar som om de kommande tre dagarna också är det.. Tänkte i alla fall berätta lite vad jag gjort utöver alla måsten. I onsdags tog jag mig tid och gjorde ett tappert försök med att slappna av och andas ut lite medan jag satt i frisörstolen. Hem kom jag med mycketmycket mörkare hår igen. Once you go black, you never go back. Såhär till hösten och vintern trivs jag så himla bra i mörkt hår! (Och det kommer väl kanske bättre bilder någon dag.)
Vi var Hedda-vakter några dagar. Så på torsdagen efter skolan tog jag med mig fluffbollen ut på en promenad i höstvädret för att samtidigt knäppa några bilder. :-) Det var då verkligen inte en bra kombination, hehe. 
På torsdagskvällen hann jag ännu med Party-in-Pink-Zumba, som var ett pass på en och en halv timme och alla pengar gick till rosa bandet och cancerforskningen. 
Enda speciella som hände under helgen var dansträningar inför den kommande dansshowen. Både fredags- och lördagskvällen blev väldigt lugna. Idag är det måndag igen och jag har skuttat runt i min gröna mössa (för att framförallt pigga upp mitt eget humör). Resten av dagen går ut på, surprise surprise, skoluppgifter och sen ska jag också hinna städa mitt klädskåp och sånt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0