IDAG ÄR DET JENNIES DAG

Bilder från det senaste året.
 
Jennie har jag känt så länge jag kan minnas. Hon har alltid funnits där, lixom. Med henne kan man ligga och skratta bort en hel natt, gå långalångalånga vägar utan att samtalsämnena tar slut, klä ut sig i regnbågens alla färger eller sjunga karaoke tills rösten tar slut. Allt känns så himla rätt i alla fall. Hon är min högra hand, min ensipupu och är riktigt grym på att alltid fylla min kamera med egopics, haha. GRATTIS BÄSTASTE PÅ DIN FÖDELSEDAG! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack, tack, tack!! <3
Å du e min vänstra hand, liksom alltid. Massor med kramar, ja saknar dej. :( <3

Svar: <3 saknar dig ja å!
aivilos.blogg.se

2012-10-11 @ 18:19:17
URL: http://www.jennnies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0