DENNA REGNIGA TORSDAG BLIR DET BRA MED EN DAGENS

Dagens låt: "Där palmerna bor"
Dagens dusch: Var imorse och varade alldeles för länge, men så går det när man är så trött att man nästan somnar i duschen. Bra där!
Dagens frisyr: Halvslarvigt plattat hår. Som förstördes så fort man gick utanför dörren. Älska ösregn..
Dagens händelse: Dejtade Jujjan och fick skvallra av oss lite. :-)
Dagens planer: Inte så mycket av dagen kvar. Ska väl ta ett litet kvällsmål, läsa recensioner till modersmål och sedan krypa ner i min mysiga säng och vänta på morgondagen.
Dagens vill ha: En resa till varmare breddgrader. Skor. Pussar på pannan. Och Ledighet. Typ så.
Dagens saknad: Karin, kom hem!! 
Dagens drog: Tuggummi.
Dagens tråkigaste: Vädret. Och för att det gjorde mig så lat att jag inte ens orkade åka iväg på zumba.
Dagens finaste: Dejten med Jujjan. Samtalet med min prins. Klänningarna som jag beställde hem.
Dagens måste: Orka en dag till. Snart helg.
Dagens dricka: The one and only: Vatten.
Dagens köp: Ingenting, tror jag bestämt.
Dagens mat: Skall inte ens prata om skolmaten.. Så tortilla och kvarg med jordgubbar.
Dagens sjuka: Våra otroligt långsökta, men ändå härligt idiotiska samtalsämnen under matrasten. 
Dagens kärlek: Björn. Björn. Björn. ♥ Kan inte förstå vad den människan gör med mig. Världens bästa.
Dagens mående: Glad, överenergisk och sprallig. Så rätt så bra alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh sötnos!! kommer no hem snart! :)) <3

Svar: puss på dig! <3 :-)
aivilos.blogg.se

2012-10-05 @ 06:20:22
URL: http://karinkristinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0