VART TOG DETHÄR LÄSÅRET VÄGEN?

I söndags blev jag väckt cirka klockan halv elva. Runt tolv någongång stupade jag i sängen tillbaka och vaknade inte förrän klockan halv nio på kvällen (med undantag från middag) tack vare mamma. Så den dagen lyckades jag missa mestadelen av besöket av farfar från Sverige, söta Celina och hennes föräldrar som var på besök, min chans att börja läsa på proven till provveckan och allt annat vettigt man kan göra istället för att sova. Toppen!

Och idag var det sista ordentliga skoldagen i ettan. Känns skönt, men ändå helt otroligt att det gått såhär himmelens snabbt. Då jag kom till Kstad med bussen fick jag skjuss hem av Henkke, som hade ett bara några timmars färskt körkort i bakfickan :-) Grattis!! Idag har jag också lyckats sova bort hela kvällen, så det blev ingen provläsning idag heller. Jag börjar bli smått orolig för hur detta kommer gå.. Imorgon börjar provveckan, men jag har turen att få vara ledig eftersom jag inte haft något första positionen, vilket är himla skönt!


Lite bildbrist. (Lördagens bilder får ni kanske imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0