OVER AND OUT


Efter att ha skrivit mitt sista prov, fått lyssna på musiklinjens konsert och fått info om morgondagen har jag nu officiellt klarat av första året i gymnasiet. Vilken lycka! Kom hem runt två, gick och bytte om till bikini och slängde mig sedan i solen och somnade.


Kunde ju inte låta bli att knäppa en bild på det fina vädret heller. Jag vet att jag tjatar om hur underbart det är med sol och värme, men jag menar, finns det något bättre? Man älskar livet hundra gånger mera så fort det är fint väder, så är det bara lixom! :-)


Jag sa att vi fick info om morgondagen.. För nu är det så att imorgon sticker hela skolan iväg till Helsingfors för att gå på musikal, shoppa, besöka några sevärdheter, sova på hotell och sånt roligt! :-) Vi kommer hem onsdagkväll/natten till torsdag. Och här ovan har ni resultatet av mitt packande. Jag är väl lika duktig som alltid när det är frågan om att packa antar jag.. Men jisses så tråkigt det är. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0