MUSIKALTITTANDE, FINT SAMTAL OCH NÄTSHOPPING

Idag var jag och Kevin till gymnasiet här i stan och tittade på våra gamla klasskompisar som framförde en musikal. Askungen rättare sagt. Riktigt duktiga var de. När jag kom hem från musikalen, ringde jag åt jennie och pratade i himla många härliga minuter. Sen råkade jag bara hitta massa fina saker när jag råkade gå in och kika på olika sidor och så råkade jag bara klicka hem en hel del. Men det var ju fina saker, till mitt försvar :-)
Några bilder från musikalen:






Oj hoppsan vilken sjukt kass kvalité det blev på bilderna när jag laddade upp dem här. Men ni ser bland annat den goda fen, prinsen, styvmor och styvdöttrarna och askungen själv i egen hög person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0