MIN FINFINA HELG



Anlände till Åbo runt sex-tiden på fredagen. Mötte upp bästaste och lämnade mina saker hos henne. Sen blev det en runda till affären. Avslutade kvällen med goda räksmörgåsar, bubbelcider och en hel massa prat att ta igen. Mys!



Lördagen bestod av shopping. Hann även träffa på min idol Mumin och ta smyg-fanbilder :-) Ungefär mitt på dagen begav vi oss till Caribia för att se på FSG trupptävlingarna som ordnades där. Duktiga syster och hennes grupp kammade hem brons! Sen bar det av tillbaka till stan för att fortsätta shoppa, hehe.


Lyxade till det och stack iväg på dejt. Och jaa, barnportion av lövbiff it is :-D



Någongång under kvällen hann vi också skutta runt i Vårdis-parken för att njuta av solen och ta lite bilder. Så härligt.



Söndagen. Vi strövade runt i lite affärer och satt och pratade vid Aura å. Gjorde en söndagsmiddag och sedan började det bli dags för mig att sätta mig på bussen.. En helt underbar helg med andra ord :-) Behövde den verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0