HISTORIEN OM DE FÖRSVUNNA NYCKLARNA

Folk har alltid mobbat mig över min väldigt stora nyckelknippa som innehåller allt från en conversesko och en telefonkiosk från London till en ficklampa och ett usb och förstås nycklarna. "Nå dendär tappar du inte bort i alla fall", brukar de säga. I sisådär en månad har mina nycklar varit spårlöst försvunna. Har vänt upp och ner och in och ut på hela huset, men har inte hittat dem någonstans. Har också varit bombsäker på att det inte är jag som haft dem sist (haha) och sökt på alla ställen jag befinner mig på under en vanlig vecka. Så igår natt, där runt fyra tiden när jag kommit hem från Vasa, trött, slut och sliten så hör jag något som skramlar i en väska, vänder upp och ner på den och gissa vad som trillar ur? Jo, nycklarna förstås. Det roligaste med det hela var, att jag sökt igenom den väskan tusen gånger och det är även där de borde ha funnits från början. Nämen kämpa på bara Olivia! ;-)


Den återfunna converseskon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0