FREDAG LÖRDAG SÖNDAG







FREDAG. Kan ha varit bästa fredagen på århundraden. Vandrade i regnet. Åt sommarens första campingglass. Cyklade runt hela halva stan. Tog tiotusen foton. Hade förskräcklig otur, minst sagt, haha. Förfrös fingrarna. Och avslutade kvällen hos mig med te, mys och gamla minnen. Karin ♥

LÖRDAG. Träningar. Roadtrip med Henkke och Kevin. Camping. Pizza i Vasa (dock inte för min del). Musik. Bus med Jannica. Underbart väder. Natten slutade efter många om och men i Närpes. Superkväll, helt enkelt! :-)

SÖNDAG. Härlig start på dagen. Sol. Värme. Björn, Jannica, Coffer och jag for till Kstad. Småbarnen aka Jannica och jag hoppade på trampolinen. Försökt plugga till s i s t a provet. Grillat på villan. Solat. Skrattat med storasyster.

Inga bilder från lördag och söndag, tyvärr. Men, vilken. underbar. helg. jag. har. haft! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0