UNDERBAR SOMMARKVÄLL


Fredagen. Mitt humör i början på kvällen var verkligen i botten. Inget blev som jag ville. Men har man världens bästa syster som kommer på lösningar på alla problem, så kan det ju inte bli annat än en superduperkväll i alla fall! :-) Efter lite (okej, mycket) dampande, hade jag dessa goda saker framför mig och så var kvällen igång.
 

Började med picknick med Tilla och Elli vid min sida. Hur mysigt som helst!


Jordgubbarna var jättestora, så vi åt dem a la Lady&Lufsen style. ;-)


Satt och njöt i solen en bra stund, tills Henkke kom och joinade oss.


Då skjussade vi först Tilla och sedan åkte vi ut på äventyr resten av kvällen/natten.


Eftersom jag skulle jobba lördagmorgon, var det meningen att jag skulle hitta hem i tid. Men så blev det ju förstås inte riktigt. Stadsfjärden var dimmig, ögonen trötta och klockan allt för mycket förrän jag äntligen hittade hem. Fick då ett sött nattbesök och efter några tusen pussar somnade jag med en himlahimlahimla bra kväll bakom mig! ♥ Finns det något bättre än sena sommarkvällar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0