SKOLAVSLUTNINGSBILDER


Här får ni lite bilder från dagens skolavslutning. Lägger inte upp några bilder från uppträdandena, med tanke på att de som är med på bilderna kanske inte vill att jag lägger upp dem här. Anyway, tack för ett fint läsår alla som gjort det så här bra!


Efter att jag kommit hem for jag iväg på studentkaffe till finaste Heidi som blev student idag. Grattis så otroligt mycket ännu en gång bruden ♥

Nu ska jag ta och börja byta om för nästa firande; födelsedagsfirande. Vi ska ta och fira Michelle som fyllde år i början på veckan och så blir det förfest. Sen sticker vi iväg till fagerö för att dansa fötterna av oss, woopwoop. Trots det bokstavligen äckliga vädret, ska vi göra den här kvällen till en himla bra kväll! Hoppas ni också får en fin kväll, puss.


Kommentarer
Postat av: jennie

På tal om att bokstavligen dansa fötterna av sig.... Haha, feel sorry for you <3

2012-06-03 @ 18:44:27
URL: http://jennnies.blogspot.com
Postat av: Oli

hahahaha, hede made my day! ;-)

2012-06-03 @ 19:58:30
URL: http://aivilos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0