NOTHING IS IMPOSSIBLE, EVEN THE WORD ITSELF SAYS I'M POSSIBLE

Alltså, idag har jag varit så förskräckligt, ruskigt rastlös att jag nästan börjat klättra på väggarna. Vad gör man då man inte kan gör något? Haha. Dumma fot. Nåjaa, nog om det. Imorgon blir en bra dag! Har tidig väckning och så sticker jag iväg till Helsingfors igen, för omväxlings skull ;-) Med mig har jag några av mina favorittjejer och vi ska bland annat gå på Pitbullkonserten. TAGGAD! Det blir en kort visit, för på onsdag morgon är jag tvungen att ta en t-i-d-i-g buss upp tillbaka till Kstad, för då kallar jobbet. Som pricken på i:et skall jag ju klara av detta hoppandes på kryckor. Men, allt är möjligt - bara man vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0