MIDSOMMARDAGEN OCH DAGEN EFTER

Lördag. Så var det bara att köra igen! ;-) Blev upplockad av de här två snyggingarna och Simon och så åkte vi till Skrattnäs till villan där fredagskvällen hade slutat.
På villan hittade vi en Philip, som dessutom fyllde år. Grattis till dig! :-)
Vi chillade, spelade jag har aldrig, träffade folk och hade det bra.
Den - hur ska man säga det - smickrande partyminen från fredagen var fortfarande i bruk. Jag tror vi föreställer kaniner.. Haha!
Karhu. Jag var ju bara tvungen. Och jaa, öl är äckligt.
Efter några timmar på villan tog vårat danshumör över, så vi fixade skjuss och plötsligt var vi påväg till Fagerö. Bilderna föreställer mig, Ella och Rosanna och jaa, igen, de här två bilderna var de minst suddiga.
I Fagerö fick jag träffa mina saknade fina vänner.
Och av bilden att döma, tror jag inte vårt kramkalas slutade så bra.. :-D
Ute på parkeringen hittade jag min älskling, Julia.
Hela kvällen gick i princip ut på dans och himla roligt hade jag! Plötsligt stod även Philip och Macke framför mig, vilka jag inte heller sett på en tid.
Klockan två var det dags att gå iväg till bussarna och när vi sedan skulle vandra hem från bussen, i ett himla fint sommarnattsväder, fick vi oss verkligen ett gott skratt. Inga fler detaljer från det, hehe. Så hade jag återigen haft en jättejättejättebra kväll och min midsommar blev nog av den bästa sorten!
 
På söndagen vaknade vi rätt så tidigt och jag stannade i Närpes resten av dagen. Blev en riktigt mysdag. Det är allt jag har att säga om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0