MIDSOMMARAFTON

Fredag aka midsommarafton. Började min dag med att hoppa på moppen, plocka upp Jennie och åka iväg till villan för att plocka blommor och tillverka midsommarkransar. När det var klart, åkte vi hem för att fixa oss och sedan kom Henkke och skjussade oss till Ella.
Vi började med att duka fram allt vad som kunde behövas och Jennie och jag slängde ihop en sommartårta samt tillredde maten vi skulle äta.
Här ser ni resultatet på midsommarkransen, dock började den vissna alldeles för snabbt.
Medan vi väntade på att hela gänget skulle komma njöt vi av vädret, drack och tog foton.
Då alla anlänt började vi grilla och avnjöt god mat och dricka i bästaste sällskapet :-)
Och så var vi ju tvugna att skåla!
Dessa underbara tjejer fick jag fira min midsommarafton med, och det kunde inte blivit bättre! Pusspusspuss på er. ♥
Karin, Rosanna, jag och Jennie hade råkat dra på likadanna klänningar, men med olika mönster. Rätt så lustigt, haha.
Några timmar framöver var det bus, skratt och super feelis som gällde.
Sen serverades tårta. Mums!
Fyra av oss beslöt oss för att hoppa i badtunnan, vilket var det bästa beslutet på länge. Badet bestod av sång, dans, skratt, snacks, en ny partymin och vi sprang till och med runt huset och på vägen iklädd bara bikini och fjollade på. Jag menar, man lever bara en gång! :-D Badtunnan var helt klart kvällens höjdpunkt.
När vi började se ut som russin förflyttade vi oss in för att fortsätta där med bland annat mycket fin singstar. Här tar bilderna slut, haha. Som avslut på kvällen hoppade Jennie och jag in i en bil och for och hälsade på till en villa som pojkarna hade hyrt. Efter någon timme där bar det iväg hem. Alltså, jisses vilken underbar dag. Härligt väder och finfinaste sällskapet kan ju inte bli annat än perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0