"IMÅRON TAR NI MIE UÖLE Å VIINE ÅT ÅS TÅ"

Hade ju som sagt en omänskligt tidig väckning idag, för att hinna ta bussen hem från Helsingfors till Kstad. Kom hem i tid, bytte om och drog iväg på sommarens första jobbdag. Och jisses vad roligt vi har haft idag. Kan bara konstatera ännu en gång att jag nog måste ha världens bästa sommarjobb, lätt! Har skrattat så jag har sjukt i magen åt allt roligt som har sagts och gjorts och så har jag turen att få ha de bästa jobbarkompisarna som finns :-) Nu blir det att ta natten för mig så att jag kan sova in lite förlorade sömntimmar. Godnatt och sov sött!


(Så kan ni ju börja med att ignorera att detta är en festbild, hehe) Men i alla fall, med denna tjej vid sin sida är det omöjligt att ha tråkigt på jobbet, puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0