IBLAND ÄR JAG JU RÄTT SÅ DUKTIG I ALLA FALL

Idag har jag skuttat runt precis hela dagen. Ja, och då menar jag verkligen skuttat runt. Orsaken till det är för att gårkvällen var awesome, till och med för awesome. Detta är resultatet:


Snacka om att bokstavligen dansa fötterna av sig, som jag sa att jag skulle göra. Då menade jag ju verkligen inte det bokstavligt. Imorgon blir det röntgen och sedan är mitt största problem att försöka lista ut hur jag skall klara av en konsert, en resa, jobb, träningar och en helg gymnastikfest denna vecka i det här skicket. Var det någon som sa bra timing?

Förövrigt kom jag hem runt klockan två idag, bytte om och stack iväg på dansträningar. Men eftersom min fot inte ville som jag, fick jag bara se på. Sedan var det dags för simskole-/folkhälsanmöte och sedan ett läkarbesök, som resulterade i att jag inte längre behövde hoppa runt på ett ben. Det är ungefär det min söndag har gått ut på.

Kommentarer
Postat av: eelliiiiiiiiiii

hahahhahahha, sööööötnooos! he e ju fint fotstöd iaf me hede blåa ehehe :D

2012-06-03 @ 21:04:23
Postat av: Oli

åååh, nämen tack för stödet älskling! :-D

2012-06-03 @ 21:48:44
URL: http://aivilos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0