TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL

Lördagskvällen spenderades hos denna sötnos för att fira hennes 17-års dag och för att ha avskedsfest eftersom hon snart lämnar oss för en alltför lång tid.
Hade över 300 bilder, så nu har jag gått igenom dem och dehär bilderna var de som var bloggbara ;-) Började kvällen med att fira med endast flickor, men efter en stund började mera folk trilla in. Vi åt, drack, skrattade massor, dansade och hade roliga lekar. Sista bilden här hittade jag som sista bild även på kameran så här var det väl nog dags att avrunda kvällen/natten förstår jag, haha. Söt kom efter mig och så åkte vi hem för att sova. I alla fall jag hade en rolig kväll med många trevliga människor!

Kommentarer
Postat av: ellaaa

bloggbara bilder?!? haha nämen e no lugnt :D

Svar: hahaha, e fanns värr. mytchy värr! :D
aivilos.blogg.se

2012-07-02 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0