MIN VECKA I ALLT FÖR MYCKET TEXT

Nu har jag äntligen tagit mig tid för att sitta ner och faktiskt formulera ihop någonting. Har tyvärr, konstigt nog, inte varit aktiv med kameran alls den senaste veckan så mycket bilder får ni inte..
 
I alla fall, vi börjar med onsdagen. Dagen bestod av jobb, gräsklippning, beslutsångest och Sporting-Kraft fotbollsmatch med fina brudar. Avslutade dagen med att catcha upp med Ellinor som kommit hem från Tyskland och sen åkte jag ut med boysen.
 
Efter jobbet på torsdag bar det iväg på födelsedagskalas till fina mormor som fyllde år. Åt mig mätt på smörgåstårta för flera månader framåt, mums. Sen fick jag finaste pojken som nattgäst :-)
 
Fredagen blev en längre jobbdag, eftersom vi var tvugna att fixa allting färdigt tills lördagen. Hann även bli islängd inte en, utan två gånger i vattnet. Såg ut att bli en lugn kväll, men vid elva-halv tolv någongång var jag påväg till Närpes med Julia och Diana för att kolla läget på tomatkarnevalen. Efter några timmar där for vi hem igen för att få några timmars sömn.
 
I och med att jag slutade jobbet på lördag, fick jag också två veckors sommarlov. Himla härligt, alltså! Mer om lördagen kommer i ett annat inlägg.
 
Söndagen och måndagen har varit riktigt mysiga och de har spenderats i Närpes. Söndagkväll fick jag äntligen spendera med Jannica och vi kom på den dumma, men roliga, idén att gå ut och göra en regndans samt ta en promenad i åskan och ösregnet. Annars har jag bara myst och busat med älskling. Det var det. Hoppas ni inte drunknade i texten, lixom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0