MARKNADSFREDAGEN & MARKNADSLÖRDAGEN

Tänkte slänga in bilder från marknadshelgen nu. Bättre sent än aldrig, lixom.

Fredagen. Började på terassen hemma hos oss med syster och Malin. / Mina kära vänner anlände och vi slog oss ner på filtar i gräset och chillade. / Syster kom på att Jennie och jag skulle klippa pannlugg åt henne - sagt och gjort. / Fick mera besök. / Vandrade in till torget för att träffa allt annat folk. / Resten av natten var galet crazy, så varken detaljer eller mer bilder får ni därifrån. ;-)
Lördagen. Gårkvällen hade satt sina spår, men det vara bara att fortsätta :-D / Några boys kom till mig och mamma skjussade oss till Lappfjärd. / Förfest hos Ella. / Åkte igen in till stan för att träffa alla andra. / Yrade på resten av kvällen lite överallt och ingenstans. / Alla bilder från denna kväll såg ungefär ut som den nedersta - som borde föreställa MD och mig - hehe. / Sen glömde jag tydligen bort kameran, vilket kanske var lika bra.
 
Hade en riktigt himla awesome marknadshelg, med fredagen snäppet bättre än lördagen! Och däremellan allt festande hann jag med 3 dansuppvisningar, invigning av studio 45, tid med mina fina vänner och ett x-antal timmar strövandes på själva marknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0