LITE UPPDATERING

Goddag! Urusel uppdatering, jag vet. Men jag varnade ju er. Förra veckan bara seglade förbi, precis lixom helgen och Kstadsmarknaden och allt vad det innebar.
Sen sist så har jag bland annat haft kvalitetstid med Jennie, där vi blev nostalgiska och upplevde minnen från sommaren 2009, samt hade liiite (läs: himmelens mycket) tekniktrubbel. Har inte skrattat så mycket på länge och det blev en himla mysig kväll. ♥
På onsdagen hade Ellinor och jag en biodejt med min vän spindelmannen ;-)
Torsdagskvällen bjöd på lite taggande inför helgens bravader. Badass-äventyr, fågeljakt och gröna näsor är några händelser från kvällen. Haha.  
Sen har jag även hunnit med dansträningar inför marknaden, samt även vanliga träningar. Och så stod det ju marknadsfirande för hela slanten på schemat hela helgen. Mer om det en annan gång. Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0