JUJJAN 18

I söndags fyllde Julia aka Jujjan hela 18 år! Så på fredagen ställde vi till med fest åt henne. Julia och Dallin kom efter mig och så åkte vi till Julias villa för att fixa allting färdigt tills alla andra började trilla in.
Vi rörde ihop en himmelens god bål!
Jujjan min. ♥
Partytältet som pojkarna byggt ihop började fyllas med massa trevligt folk :-)
Jellyshots. Dallin och jag byggde finfina torn!
Så söt <123456789
Här var vi glada! Plötsligt befann Julia, Jimmy och jag oss i baston..
.. Och natten slutade med att vi tre kom på att vi skulle gå och simma. Det resulterade i en skakad fot och en borttappad klänning. Tokiga människor. När det var dags att åka hem fick jag skjuss till Övermark och fick somna intill älskling. Väldans lyckad kväll! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är du med? ;)

Svar: Om du syftar på vem "älskling" är, så är det en finfin pojke från Närpes. :-)
aivilos.blogg.se

2012-07-24 @ 18:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0