EN HIMLA MASSA ORD.

Jag säger bara - jisses vad dagarna rusar förbi. Jag hinner inte med! I torsdags åkte mamma, moster, lillasyster och jag iväg till Åbo. Gick runt på IKEA, shoppade både i Mylly och in i stan och fick träffa saknade Ida och Nina. Det blev en händelserik resa med till och med ett möte med polisen, hehe. Efter ungefär 16 timmar utpå var vi hemma och tror jag aldrig någonsin skrattat så mycket på en shoppingresa som jag gjorde nu. Finfint.  
 
Helgen kom och gick också. Fredagens bravader bestod av Jujjans 18-års firande! Bilder får ni när jag vågat gå igenom dem. ;-) Hela lördagen och söndagen spenderade jag med älskling. På lördagskvällen skippade vi allt festande och det blev bara ett varv till fagerö och några andra ställen och sedan hem för filmkväll. Himla mysig - och framförallt - välbehövligt lugn lördag.
 
Nu är en ny vecka igång. Dagen till ära började jag jobba igen, på ett nytt ställe denna gång. Och jag kommer ångra att jag säger det här; semester är härligt, men det är faktiskt skönt att få jobba nu igen och få lite ordning på vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0