CRAZY CAT & EN SPÅRAD TOMATKARNEVAL

Lördagen var en bra dag! Efter jobbet åkte vi bara hem för att byta om och sen for jag, Tilla, Julia och Jessica till Crazy Cat för att fira att det var sista jobbdagen och att vi är ett så jädrans bra team :-)

Åkte hem för att byta om igen och efter lite problem med skjuss så var Julia och jag påväg till Närpes till slut.

Om vi inte var taggade från förr, så blev vi det när vi fick våra fina röda plastglas, haha!

Träffade folk och satt i parken och chillade.

Blev lite karnevalfin med blomhalsband.

Happykids!

Min kamera blev "stulen", men som byte fick jag en hel del fina bilder på Emma och Josefine. Är snäll och lägger bara upp den normalaste ;-)
Mera parkchill och Anna dök upp.

Medan jag varit ut på vift någonstans hade Lina hittat min kamera och telefon och skrivit en fin hälsning åt mig.

Snyggingar!
Hittade Jannica och inom en snar framtid satt vi i en bil för att köra runt lite. Sen kom regnet. Så vi fortsatte att köra runt, tills vi hamnade på Kotipizza med annat trevligt folk.

På något konstigt vis var jag sedan påväg till Vasa, med ett stopp i Malax, med Philip, Macke, Josse och personen som skulle av i Malax. Något mer vet jag inte riktigt om den resan, men lite för vild tror jag att den blev, haha. Kom till slut ändå hem och fick krypa ner i sängen med älskling. Min kväll var i alla fall rolig och crazy, precis som det ska vara :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0