LÅGSTADIEJULFEST OCH KONSERTPEPP

Fick för mig att sitta och leka med kameran på julfesten idaa.
 
Hej på er! :-) Ikväll var det dags för lågstadiejulfest så det inledde jag mitt jullov med. Det bjöds på sång, musik, teater och ringlekar såklart. Sjukt hur barn kan vara så himla söta, haha. I år var det även sista lågstadiejulfesten jag får fara på eftersom "ongin" plötsligt blivit stor!? När jag kom hem satte jag på peppmusik, började dansa och prova kläder, samt packade. För det är ju så att imorgon tar vi och glömmer allt som heter jul och frid för en stund och sticker iväg och shakear some ass med SHM, jag och några av mina partypinglor! TAGGATAGGATAGGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0