JA, JAG LEVER

Hej där! :-) Först var det en hel massa julstök och därefter har jag varit en sängliggande sjukling i sisådär tre dagar. De som känner mig kanske förstår att jag just nu klättrar på väggar. Allt detta är också orsaken till den förskräckligt dåliga uppdateringen. Men jag lovar att det snart kommer en liten sammanfattning på de senaste veckorna.. Idag var det meningen att det skulle bli en mellandagsrea-shopping-dag och imorgon christmaszumba som jag sett fram emot, fast de sakerna får jag tyvärr stå över nu. Istället har dagen bestått av filmer, plankstek, bastu, bubbelbad, glass med varma jordgubbar, min prins och finrexin. Duger också himla himla fint för mig! ;-) Sköt om er nu, så hörs vi sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0