FÖRSTA DECEMBER OCH LILLA JUL

Så var det första december och den himla härliga mysmånaden är här! Igår spenderade jag dagen med min Björn, med undantag från då jag var på ett jumppamöte på förmiddagen. Mot kvällen firade familjen lillajul med julmat och chokladmousse till efterrätt. Och inte att förglömma, så öppnade jag ju första luckan i min dumlekalender som lillajultomten hämtade. :-)
Drog vidare till Ellinor där vi tjejor samlades och glöggade i en par timmar. Då vi var klara och äntligen hittade nästa destination for vi vidare till Tjöck-lokalin där det var fest.
Det blev en riktigt lyckad kväll! Bland annat beer-pong, dans, beibisnapp, skratt, ben, rök, wc-prat, lekar, lifeguards och fönster beskriver slutet av kvällen och natten ganska så på pricken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0