BAL PÅ SLOTTET

Det vankades den årliga balen i skolan i onsdags. Såhär såg jag ut. 
Mina fina hjärtan!
Bordsgrannarna. :-)
Programbladet och menyn som bestod av förrätt, huvudrätt och efterrätt.
Jannica lekte med dekorationerna. En älg, tror jag bestämt.
Så bjöds det på fina program, som bestod av tal, allsång, musikuppträdanden och lekar.
När allting var uppätit och alla var mätta och belåtna satte vi oss så småningom i bussarna som skulle ta oss till balefterfesten.
Dessa tre bilder är typ de enda bilderna från efterfesten. I alla fall så bestod den av himla mycket dansande, skratt, bus och så lite dansande till. Superlyckad och himla rolig kväll, verkligen! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh varifrån e skorna? :)

Svar: Mina? Från Bianco, men köpte dem redan i våras/somras :-)
aivilos.blogg.se

2012-12-11 @ 15:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0