ANDRA ADVENT

Två ljus tända, två ljus kvar. I vilken himla fart tiden rusar fram. Känns som om jag har femtioelva saker jag ska göra ännu före julen får komma och samtidigt som om julen redan står alldeles utanför dörren. Den här tiden alltså.. Idag har jag mest bara tagit det lungt och pussat sönder min prins. :-) Har också kommit fram till att jag endast har sju skoldagar kvar, eftersom att jag tar jullov lite i förtid iår. Det känns ju sådär helt överkomligt och underbart så jag nästan dör lite! Kan inte fatta att jag snart har klarat av hälften av skolåret som jag trodde skulle bli mission impossible. Och med den här farten som tiden har är det snart sommarlov och hela skolåret är avklaratDet här kommer att gå finfint ju. Nu var det slut på föreläsningen om tid. Tack och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0