LUGNA HELGER ÄR SÅ UNDERSKATTADE

Denna vecka har vädret verkligen visat sig från sin bästa sida. Så mina dagar har bland annat gått ut på läxläsning ute i solen, långa härliga cykelturer och besök hos mina älskade morföräldrar.
Fredagen spenderade jag med min Björn. ♥
Det underbara vädret fortsatte, så på lördagen begav jag mig till villan och bestämde mig för att stanna där resten av dagen/kvällen och bara ta det lungt. Spelade spel och kubb med syster, och låg och solade förstås.
Mamma och pappa hade fixat en supergod sommarmiddag som vi avnjöt! :-)
Mot kvällen spenderade vi nästan tre timmar i badtunnan och tog även ett x-antal simturer i havet.
En himla fin kväll avslutades med en fin solnedgång och sedan somnade jag sött intill älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0