LIVET ÄR RÄTT SÅ FINT I ALLA FALL

Skoldagen gick undan riktigt smärtfritt. Känner att jag har min läseordning under kontroll nu, så min ångest har nog avtagit lite nu. Det kommer att bli ett tungt år, men det här ska jag nog klara av finfint i alla fall. Så det så! :-)
 
Slutade tidigare idag och när jag kom hem hann jag sola i det underbara vädret i ett par timmar, fixa lite skolsaker, få lite mera jobb samt en liten powernap smet sig också in. Lite typiskt att det skulle bli såhär fint väder nu när skolan började, men det är sådant man får ta. På kvällskvisten hoppade jag på cykeln och cyklade ner till villan med mamma och lillasyster, där vi njöt av värmen och solen. När vi kom hem tyckte jag att jag inte var färdig med denna dag riktigt ännu, så jag drog iväg på en springtur. Så himla skönt! Trots skolstarten har denna dag varit helt underbar. Livet ler hörni! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0