LAFFJÖSDAAJIN & LAVADANSIN

Lördagmorgon ringde klockan rätt tidigt och så bar det iväg på Lappfjärdsdagen och ett x-antal dansuppvisningar. När vi dansat klart tog Malin och jag något varv för att kolla runt och sedan avslutade vi med de godaste våfflorna jag ätit i mitt 17-åriga liv, tror jag bestämt. Mums! Resten av dagen tillbringade jag med favoritpojken.
På kvällen var det sedan dags för fest. Vi började med fest hos Ella, för att sedan bege oss mot lavadansin för att kolla läget runt 23-tiden. Efter lite olagliga missions hittade vi alla de andra och slutet på kvällen bestod av vals och tango på dansgolvet, samt kvällens höjdpunkt - hopptältet. Efter en rolig kväll blev jag upphämtad och så avslutades kvällen i Övermark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0