HELGEN SOM VAR

I fredags när alla andra mer eller mindre tillbringade sin tid i Åminne, bestämde Josse och jag oss för att ha sleepover hos mig istället. Det blev mycket prat, filmtittande och vid midnatt kom vi på att vi skulle göra den traditionella smoothien. Mitt i natten dök även en sötsak som verkligen fick oss att skratta upp. Mysfredag! :-)
 
Lördag. Villaavslutningen. Efter många om och men och lite planerande hit och dit, bestämde jag mig för att fira den i Närpes med min älskling och en bunt med andra trevliga personer. :-) Vi började hos Björn med att sitta på terrassen och spela sällskapsspel (rättare sagt familjegeni, haha!), och himla kul var det.
Elin.
Som sagt, chill på terrassen.
Min älskling.
Girlsen på bild.
Sen var det dags att åka vidare. I något skede lyckades jag tappa bort min kamera, så resten av kvällen blev det bara suddiga och halvdåliga telefonbilder. Vi besökte i alla fall två villor och hittade sedan hem i rätt så god tid.
Sötnosarna, haha! Tycker denhär bilden är så gullig, så att den till och med får avsluta detta.
 
Söndagen gick mest ut på att ta det lungt och mot kvällen stack vi iväg för att ha filmkväll med Emma och Daniel. Fick sedan med mig min älskling hem till Kstad och fick spendera lite mer tid med honom, förrän han for iväg till Vasa imorse.
 
Och så var det måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0