TRE BILDER FRÅN MIN DAG & KONSTEN ATT LINDA NÅGON RUNT FINGRET


Idag började den nästsista provveckan! Dagens prov gick förvånansvärt bra, och jag slutade redan runt elva slaget. Sen jag kommit hem har dagen bland annat bestått av hälsokunskapsläsning. Och så ska den även fortsätta. (Med lite uppiggande zumba emellanåt förstås!)


"Mammaaa, nu när du har en så dukti dotter som läser så flitit på prov.. Ja e snål på smoothie, kan du gör he åt mej? Snällaaa." och så blinkar man lite med ögonen och ser snäll ut. Jag fick min smoothie och boken fick sig en omgång. Låter som en bra deal enligt mig i alla fall, hehe :-)


När vi kom hem från skolan idag, for vi även via växthuset i Antila och köpte gurka, som äntligen har börjat växa där igen. För nu är det så att jag äter ingen annan gurka än "antilagurkan" så nu är jag glad och nöjd igen efter att ha överlevt en vinter utan gurka. Alltså jaa, jag är nog helt normal, ifall ni undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0