SHOPPING & PLEPPO LIVE


Skolan hade ordnat så att de som ville fick fara och se på Pleppo live efter skolan igår. Så klart vi nappade på! Dessa charmiga typer hade jag som sällskap. Hata mig inte nu gullungar, ni är faktiskt jättesöta! :-)


Sen tyckte jag att Josse skulle få ett eget collage också, eftersom hon fyllde min kamera full med bilder medan jag satt 10 minuter (allt för länge enligt henne) och talade i telefonen.
I alla fall så kom vi fram till Vasa ungefär halv fem. Då var det rekordsnabb shopping och lite fika på Arnolds som gällde för Josse, Sandra och mig. Björn och Robert joinade oss, och senare även Jannica. Sen kom Sandra och jag in på riktigt shoppinghumör så vi stannade på stan längre än tänkt och de andra gnällde på oss, hehe.


När de andra tjatat tillräckligt länge på att vi var tvugna att åka vidare, packade vi in oss i Björns bil och han och Robert skjutsade oss till Wasa teater. Pleppo var himla bra och vissa gånger skrattade man så mycket så man fick ont i magen. Kom hem runt halv tolv och stupade i säng direkt. Så otroligt lyckad torsdagkväll alltså! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0