ORDNING OCH REDA, PENGAR PÅ FREDAG


En hemskt smickrande och gammal bild på lillplutten och mig.

Bestämde mig för att sluta tio över elva idag från skolan, eftersom jag mer eller mindre var ledig de fyra sista timmarna. Då jag kom hem satt jag och gjorde skolarbeten en stund, men har nu inte ens gjort hälften av det jag skulle. Fast eftersom det är fredag nu så tar vi det problemet en annan dag. Har en riktigt mysig dag att se framemot. Päronen stack iväg till huvudstaden idag för allt tillbringa några dagar där. Så bästa mormor och morfar ska bjuda oss ungar på en god middag :-) Sen har jag även inplanerat en biodejt tills ikväll, och sen får vi se vart det bär. Ha en trevlig helg hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0