LÅNG DAG

Matematik var mitt sista prov denna provvecka, och det skrev jag imorse. Så nu var den äntligen slut för denna gång då igen. Det betyder också att jag härmed har klarat av den så kallade helvetesperioden och att det endast är en period kvar tills det underbara sommarlovet börjar. Härligt.

I alla fall så kom jag hem otroligt sent idag, eftersom busschauffören var bland de trögaste jag träffat på. Hann bara slänga i mig mat och sedan åkte jag iväg på Jumppamix. Sen direkt efter Jumppamixen blev det ett otroligt långt gymnastikmöte också. Kom hem någongång efter klockan nio och nu ska jag snart gå och krypa ner i sängen. Imorgon åker jag till Vasa efter skolan, så uppdateringen blir rätt så gles då också. Hörs när vi hörs, vill säga! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0