JAG ÄR KÄR


Vilket underbart väder! Idag har jag stigit upp förvånansvärt tidigt och luggit ute och läst en bok till modersmål, samtidigt som jag solade i bikini (!!) och bättrade på Thailandsbrännan. Det var så himla varmt idag :-)


Så har jag också invigt trampolinhoppandet med syster i våra onepiecear, hehe.


Fina mamma hade till min stora förtjusning köpt hem årets första jordgubbar. Så himla gott var det! Snacka om lycka :-)


Sist så var jag ner till villan några timmar och upptäckte att träden hade gröna knoppar. Hur underbart? Ni anar inte hur länge jag har väntat på den här dagen. Nu finns det i alla fall hopp om att det blir sommar i år också. Så. fantastiskt. härligt. (och alla andra vackra ord på denna jord).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0