GÅRKVÄLLEN OCH DAGENS PROGRAM


Det blev lite ändrade planer igår. Till sist var det bara Ellinor som kom hit. Men vi fick det hur roligt som helst och det spårade väl en aning. Let's dance, spex och helikoptrar beskriver väl gårkvällen rätt så på pricken.


Lördag. Sov så länge jag ville, och gick sen upp och gjorde en mumsig frukost/brunch/lunch/vad man nu vill kalla det klockan ett på eftermiddagen.


Matade även kaninen, som är för fin av sig för att äta själv. Knäppskalle :-) Sedan kom pappa efter mig så for vi till stan och efter det åkte vi ner till villan en sväng.

     
Resten av dagen har jag suttit och jobbat med modersmålsinlämningsuppgifter. Trevlig lördagssyssla.. Ikväll får jag i alla fall Ellinor och Lotta på besök igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0