FEM UNDERBARA KILOMETRAR


Hej på er! :-) Skoldagen gick undan rätt så fort, vilket kanske beror på att efter att jag vaknat till ordentligt så fick jag otroligt mycket energi. Och på matrasten låg Jannica och jag intrasslade i varandra och bara skrattade. Mys! Då jag kom hem blev det en runda på stan med mamma. Nu på kvällskvisten snörade jag på mig mina länkskor och inledde springsäsongen i härligt vårväder.


Fötterna var otroligt lätta och leendet var på under hela springturen. Fem underbara kilometrar och mycket röd-rosiga kinder senare var jag piggare än vad jag varit på hela dagen och känslan av att äntligen fått springa på bar mark var obeskrivlig. Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0