AND THEN WE ARE OFF AGAIN


Gårkvällen blev riktigt lyckad enligt mig, men ni får höra mera om det någon annan dag så kan ni få lite bilder också. Vaknade med Jennie bredvid mig i morse. Vi låg och hade slö humor rätt så länge och sen gick vi upp och åt frukost. Drog sedan vidare till stan för att panta alla burkar och så gick vi i lite butiker. Vandrade tillbaka hem till mig och satt och solade en stund.


Då Jennie åkt hem fick vi pappas goda rökta lax <3 Sen har jag också besökt moster och världens sötaste barn + världens bästa morföräldrar. Nu ska ja hoppa i andra kläder, hitta partyhumöret igen och vandra iväg till Jennie för att fixa mig. Ikväll blir det villafest i Kaskö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0